top of page

Usted es tan blanca

Yllä oleva päivän postauksen otsikko on lause, jota olen kuullut hyvin hyvin paljon viimeisten 12 päivän aikana, suomennettuna ''olet niin valkoinen''. Melkein joka ikinen ihminen täällä, jonka olen tavannut on päivitellyt asiaa, että kuinka voin olla näin vaalea ihonväriltäni (lue: kalkkilaivan kapteeni) ja miksen ole ruskea ja äkkiä rannalle ottamaan aurinkoa! Haha, on siinä ollut naurussa pidättelemistä kun olen yrittänyt selittää, että en voi tälle mitään ja jos menen, ja otan kunnolla aurinkoa, niin melkeinpä 100% varmuudella palan lähes aina.

No, tänään alkoi toinen työviikko hotellissa ja päivä sujui taas kerran ihan ongelmitta. En tehnyt kylläkään tällä kertaa mitään uutta, koska olin toimistossa arkistoimassa papereita - taas. Mutta tosiaan olin sopinut aiemmin aamulla, että nään Haydeen töiden jälkeen ja suuntaamme siitä sitten rannalle, jotta saataisiin ehkä tällekkin kalkkikselle vähän väriä pintaan. Rantahan oli aivan upea ja vähän syrjäisemmässä paikassa, joten ihmisiä ei tosiaan tarvinnut paljoa väistellä.

Huomenna olisi ideana sitten taas suunnata katsastamaan Magdalenan palatsi, joka on ihan kuulemma tunnettu nähtävyys täällä Santanderissa, katsotaan vaan että miten sää antaa myöden, kun on luvattu vettä satavan koko viikko, heh.

Loppuun taas vähän kuvia tältä päivältä, ja seuraavaa postausta odotellen, se on adiós!

You Might Also Like
bottom of page